31 децембар, 2021

Novogodisnje slike

Neke retke novogodisnje slike...

27 новембар, 2021

Rodjendanska nedelja

I kad pomislim na 47. pitam se gde proletese te godine...

08 новембар, 2021

Kad ste poslednji put bili na Kalemegdanu?

Ne znam zašto nemamo naviku da idemo na Kalemegdan. Možda zato što još uvek nismo penzioneri :) Boki kaže ima zid ljubavi, a pola ljudi ne zna ni šta je to. Možda je Boki to izmislio, a možda ga je i on tako nazvao. Bilo kako bilo, prošetasmo po Kalemegdanu i uživasmo u prelepom zalasku sunca. Mislim da više stranci umeju da cene lepote Beograda nego mi sami.

31 октобар, 2021

Sunčanje na jesen

Nemamo mnogo ideja gde ići po lepom danu, skroz smo bezveze. Ipak prošetasmo do beton hale i ni makac dalje. Zauzesmo klupicu i uživasmo u suncu.

24 октобар, 2021

Klopaaa, pizzaaa

Nešto smo zaređali šetkanje i klopu van kuće. Ove nedelje izbor je pao na Pizza bar, meni omiljena pizza, pored one u pizzeria Stivale i Amici.

17 октобар, 2021

Zemunski kej

Šetnja po Zemunskom keju, nije tako često naš izbor, ali bio je lep dan, pa što da ne :)

01 октобар, 2021

Predivan zalazak sunda na Adi

Konačno i ja da odem do tog famoznog Ada tržnog centra. Ako ništa, valja bar zbog prelepog pogleda sa terase. Lepo je što su napravili i deo za ljude koji ne žele da sede u kafiću već da se osame i uživaju u pogledu na jezero.

19 септембар, 2021

06 септембар, 2021

More broj tri - Jaz Crna Gora

Jedan dan nakon Skijatosa, prepakovah kofer i pravac u Crnu Goru, valjalo je i to obići. Uglavnom kao i prethodne godine sam otišla do rođaka u Lastvu Grbaljsku blizu plaže Jaz, za mene jedne od najlepših i još uvek neiskvarenih najezdom ludih arhitektonskih momenata. Meni je lepši deo levo ka šljunku, jer ima prostora da se čovek osami, a i more je čistije i više u mom fazonu.
Već to prvo veče je bila oluja u Tivtu, gledali smo munje i gromove sa terase, a i ujutru je malo ljuljnuo pljusak, pa smo spontano odlučili da dok se malo ne sredi vreme odemo u laganu šetnjicu po Lastvi. Međutim, Bojana je onako spontano rekla da ima super stazica pored reke pa možemo do nekog restorana. Ja rekoh to je blizu, kad mi sestra pokaza neko brdo, pa reče da je to iza tog brda i da ona ne bi tamo ni da joj plate išla. Mi se nismo dali uplašiti i tako krenusmo u avanturu do Krapine.

Pošto se vreme poboljšalo do uveče, Bojana nas je odvukla na Sea Dance u Buljarice. Jao majko moja, mogla sam da budem majka polovini posetilaca, sve deca, a i nekako je loše organizovano, dve bine blizu jedna druge, zvuk se meša. Ajd dobro, preživeh i to, uspešno, ali da nisam morala da idem, nisam.
Mislim da čak posle nismo ni bili na plaži sledeći dan, valjda uginusmo :)

Kotor je pola sata busom od Lastve, pa smo busom prošetali i do tamo. Jako dugo nisam bila. Inače je uveče bar u Lastvi bilo prilično hladno, nešto nam se i nije izlazilo, već u devet u krevet.

Jedan dan smo odlučili da odemo do Svetog Stefana i obiđemo sve okolne plaže prema Pržnu, s obzirom na to da su sad otvorene za običan svet. Naravno nema više elite, sad kao i na svakoj drugoj plaži čujete krofnice krofnice. Toaleta i tuševa nigde, ležaljki ič. Što znači parola snađi se. More mi je bilo malo hladnjikavo pa i nisam baš nešto uživala. Prva plaža je kod Svetog Stefana, a ta mi je bila i najsimpatičnija. Možda je tu more bilo najtoplije, pa zbog toga.

Nakon te plaže smo prošetali predivnom stazom kroz šumicu do Miločera.
I za kraj Kraljičina plaža, nikad golim okom viđena :)
I tako se završi obilazak elite. Zaključak, lepo što ima hladovina i miris borova, ali meni bre lepši Jaz. Možda malo preterujem. Shvatila sam da mrzim gužvu, čovek na čoveka, ciku, vrisku, hoću mir, svoj kutak, a to imam na Jazu.
 Predzadnji dan smo išli u Tivat koji je na 15-tak minuta busom od Lastve, al ono kad dođe bus :) Od autobuske stanice ima da se hoda takođe 15-tak minuta do grada. Sreća krenusmo ranije i uhvatili smo prelepi zalazak sunca.
Poslednji dan na plaži, Bojana nam je spremila iznenađenje, kao idemo na neku super divlju plažu od Jaza prema Mogrenu peške preko stena i kamenja, pored golaća i zalutalih ljubavnih parova svih vrsta i oblika :) Mislila sam da ću u neki ambis da upadnem, ali preživeh. I stvarno lepa plaža kod grebena Vrančeva Sika.

Pronašli smo i pećinu, kojoj smo dali i naziv. Bili smo vrlo maštoviti i pećinu smo nazvali....tanananaaa...pećina :)

I to je bilo to za ovu godinu. Lep kraj ovogodišnjeg letnjeg odmora.