03 јун, 2013

Spremna za Ryanair

Agonija...mala reč koja objašnjava ono kroz šta sam prošla tražeći kofer koji se uklapa u standard koji zahteva Ryanair. Dimenzije 55x40x20cm...ko ih smisli? Nigde ne naiđoh na takav kofer. U Carpisi, doduše ima nešto slično za pišljivih 8300 din, šta je to za nas bogataše. Sledeći koji se uklapa je bio bagatela 6900 din. U Glam up nađoh simpatičan za 3900, jedan jedini. Ajd kao da bacim pogled na druge radnje, možda nešto nađem povoljnije. Onda Kinezi na Banjici, koji me ubeđivali da i 23cm može bez problema da prođu kao i 20cm. Jest, cvrc Milojko! Tempo na Vilinim vodama je zvučao dobro, ali tamo pazarih sve sem kofera. Home Centar u Ušću, interesane baštenske garniture, od mog kofera ni traga, ni glasa. Onda sam se družila sa Kinezima u bloku 70, sve ih upoznah, mašući metrom u desnoj ruci. A zatim Idea, au što se tamo iznervirah, kofer lep mali idealan nego 21cm, sve ih premeri, rekoh možda su u fabričkoj proizvodnji negde ipak malo pogrešili i zakinuli na materijalu, pa možda nađem neki od 20cm. Ali neee. Onda Roda, lep idealan gore prikazan 4800 din. Skoknem do Delte, proverim da li oni ipak u glam up imaju onaj već viđeni međutim, jok, a i u Ušću se prodao, kaže mi prodavačica. Onako icrpljena bih dala i dvesta evra, samo da završim agoniju, vratim se u Rodu i pazarim ovaj rozikasti. Iznenadih se na kasi kad saznah da vikendom daju 10% popusta, te prođoh bolje nego što sam se nadala. I rezultat, 50x36x20cm.
Čovek je prokletinja, ne može ni da se raduje kako treba, nego sad već druga muka me mori. Kako će sve da stane u ovu minijaturu????????