29 август, 2015

Neplanirana poseta Grčkoj ...

Zahvaljujući mom drugu Bokiju i turističkoj agenciji u kojoj radi, neplanirano sam uspela da skoknem do Soluna na vikend. Sve su se kockice složile i za tren oka sam iz kišnog Beograda dospela u sunčanu Grčku. 
Moja drugarica Milena je krstila ćerkicu, tako da sam uspela da prisustvujem i krštenju, iako smo Sakis i ja veče pre toga do tri ujutru bili u noćnom provodu.
Najviše me je obradovalo iskreno iznenađenje na Cecinom licu kada me je videla na krštenju. Milena i naslućivala da ću možda doći, ali Ceca nije imala pojma. Mnogo je lepo kad uspem da se vidim sa drugariama, makar i na kratko.
Radost zbog lepog vremena nije dugo trajala, jer je kiša doputovala i u Grčku, ali sunce me je obasjalo na dan povratka, te smo uspeli da skoknemo i do plaže. Najbliža jeste Paralija, ali ipak sam zaobišla tu omiljenu destinaciju srpskih turista, te smo se obreli malo dalje ispod Litohora na plaži Molos. Tu je beach bar, puno mladih, mada more ne zadovoljava moje standarde, ali ajde da ne budem prezahtevna, ipak more je more.
Onako slana sam se na brzinu spakovala i pravac bus i povratak kući. Eh, kad bi moglo ovako bar svaki drugi vikend...