08 август, 2015

Solun kao siguran izbor

Solun je moj drugi grad i tamo se osećam kao kod kuće. Tek što sam stigla, Sakis me je poveo u Pax Ηomemade Burgers u ulici Καλαποθάκη & Βενιζέλου 8. Moram da priznam da sam se dobro nakrkala. Posle naših popunjenih stomaka, na red su došli i kučići koje je trebalo nahraniti. Palo je i postrojavanje, jer da bi jeli, moraju da poslušno sačekaju svoj red.
 Na red je došao i Cosmos, za kojim nismo mnogo ludi, ali jesmo za sladoledom koji se tamo prodaje. Pojeli sladoled i odatle otišli na letovanje.
 Naravno ne bih mogla da izostavim šetnju po Koufalia i to u potrazi za smokvama. Ne znam šta se desilo ove godine, ali smokve još nisu bile zrele. Zadnjih par godina uvek u ovo vreme ih berem, lepe, velike, sočne, a sad nađoh samooo dveeee, buaaa. Ali zato Saki očerupa neki kukuruz koji smo u slast pojeli. To veče smo uživali i u fenomenu punog meseca zvanog blue moon koje se ne dešava tako često, a to znači da se u toku jednog meseca dva puta vidi pun mesec. Prethodni put je bio 2012, a sledeći put će biti u januaru 2018. Tako da to što smo 31. jula bili u krađi kukuruza nas je nagradilo i ovim predivnim pogledom.
 A kod kuće...Erminaaaa.
 Još malo šopinga, šetnje, druženja...
Zadnji dan pred povratak kući smo svratili u Lutraki Pozar jedno od mojih omiljenih mesta.